KSeF logowanie – problemy i rozwiązania

Problemy z logowaniem do KSeF są jednymi z najczęściej zgłaszanych. Najczęściej wynikają z uprawnień, błędów przeglądarki lub przeciążenia systemu.

Dlaczego występują problemy z logowaniem

KSeF obsługuje kilka metod logowania: Profil Zaufany, EPUAP, NRB oraz klucz kwalifikowany.

Najczęstsze problemy wynikają z błędów tożsamości, błędów serwera, cache przeglądarki lub nieprawidłowych uprawnień.

Błędy 401 i 403 oznaczają najczęściej, że użytkownik nie posiada właściwych ról.

Instrukcja krok po kroku

1. Sprawdź status systemu

Wiele problemów wynika z awarii po stronie MF.

2. Wyczyść pliki cookies i cache

Firefox, Chrome i Edge często blokują sesję.

3. Upewnij się, że logujesz się w odpowiedniej roli

Osoba fizyczna vs NIP firmy.

Najczęstsze problemy i rozwiązania

KSeF pokazuje pustą stronę po logowaniu

Najczęściej uszkodzony cache – wyczyść dane przeglądarki.

Logowanie nie działa w Safari

Użyj Chrome lub Firefox – to zalecane przeglądarki do KSeF.

FAQ

Dlaczego nie mogę zalogować się do KSeF?

Najczęściej brakuje Ci uprawnień lub system ma awarię.

Dlaczego logowanie działa tylko w Chrome?

Mechanizmy sesji są najbardziej stabilne w Chrome.

Powiązane tematy

Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację Polityki prywatności . Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny internetowej. Przeczytaj naszą Politykę plików cookie .
Akceptuj Odrzuć